Tidigt en tisdagsmorgon

Imorse vaknade vi halv fem. Måste säga att det kändes tungt att ställa larmet på 04.30, men det kändes ännu tyngre att vakna sen, haha. Älsklingen skulle med en omänskligt tidig buss in till Piteå så han hinner till skolan. Själv for jag hem och sov en timme till innan jag begav mig ut på en 45 minuters promenad.

Nu sitter jag här med frukosten uppdukad. Kaffe, kesella och knäckebröd med diverse tillbehör, precis som vanligt. Gött! När den har hamnat i magen ska jag ta tag i ett par migrationsarbeten. Ska försöka göra bort så mycket som möjligt, för torsdageftermiddag eller fredagmorgon sticker jag iväg till Älvsbyn.



Detta blir en utmaning! Blir kanske bara i Umeå i två dagar till och har liiiite frukt som jag måste hinna äta upp! Tur att det är gott ;)


Kommentarer
Postat av: Sasha

Så mumsigt med frukt :) särskilt annanas :) Fast det tål jag inte, men äter ändå :)

2011-05-10 @ 08:28:14
URL: http://sashas.se
Postat av: Anonym

Tycker ni ska skriva datumet ni förlovade er :), eftersom era namn är korta kan ni alltid skriva dit något annat också om ni vill :) Typ som i min vigselring, då står det "Av kärlek ♥ 12/3-2011" :) Men ni bestämmer ju själva ;)



Hör och häpna så är jag helt ledig i helgen! Jag jobbar ingenting alls ;) Första gången på evigheter du kommer en helg jag är ledig! haha. Dock så ska vi på middag i Willes stuga på lördagkväll, men under dagen på lördag och hela söndag har jag fri! :D <3

2011-05-10 @ 11:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0