Tisdag

Jag måste säga att jag älskar att träna på gymmet med Linus, haha. Igår tränade vi axlar. Man tycker ju att han borde vara starkare än mig bara för att han är kille, men vi körde på samma vikter. I en del övningar orkade han fler reps, men i de flesta orkade jag faktiskt fler. *Stolt tjej*. All hård träning börjar löna sig!

Nu hinner vi dock inte träna nå mer tillsammans den här veckan. Jag ska åka tillbaka hem. Men han kommer till mig på torsdag eller fredag beroende på hur mycket tid jag behöver till hemtentan som jag får imorgon. Då blir det hård uteträning! ;)




Igår tog vi hem lite folk till Linus. Jess, Wille, Linnea, Christoffer och Josefina. Vi hade spelkväll och skrattade oss igenom kvällen. Fick dessutom bevisat att vi tjejer är smartare än killarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0