Vilodag



Idag har jag vilodag från träningen. Kändes välbehövligt och välförtjänt! Dock lika tråkigt som vanligt, haha. Jag gillar att ha ett aktivt liv ju :)

Nu har jag i alla fall kommit hem från en föreläsning och kvällen är planerad - läsa en bok som jag ska skriva ett PM om. Handlar om migration.


Jag ska även skriva ett inlägg sen om en fråga jag fått på mejlen. Hur man blir av med sötsuget! Antar att det är fler som undrar det, så därför svara jag här. Har ni något annat ni undrar över så är det bara att fråga! Svarar i mån av kunskaper och tid ;)


Nu ska jag parkera mig i soffan med mellis och hoppas på att få lite migrations-kunskaper!


Kommentarer
Postat av: Lelle

Heej Heej vad söt blogg du har, !

2011-05-02 @ 16:51:28
URL: http://linafelicialundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0