Ett benpass väntar

Det blev ingen morgonpromenad imorse pga regn. Trååååkigt! Gick ut ändå med att paraply, men då blåste det så paraplyt gick sönder. En suck på det och sedan gick jag och la mig i en timme till istället. Inte så tokigt det heller faktiskt!

Innan dagens föreläsning ska jag till gymmet och köra ett grymt benpass. Hoppas såklart på träningsvärk, men INTE så mycket som efter förra benpasset. Kunde inte röra mig, haha. Gick ju varken att stå, gå eller sitta utan att det gjorde så ont att jag ville skrika. Hehe, självförvållat!

Idag har jag förresten lite träningsvärk i latsen från boxningen igår. Brukar aldrig få träningsvärk från såna pass, men jag hade ju som sagt mycket aggressioner att få ut så jag kämpade rätt rejält, haha. Skööööönt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0