Mitt i ett äventyr!

Hade en underbar fredagkväll! Jag var i Piteå med frugan och gänget. Förfest hos Sofia, utgång på Kalles. Riktigt trevligt var det! Hade sjukt roligt. Kvällen avslutades hos Mathias!

Idag har jag tagit mig från Piteå hem till mina föräldrar på palt-lunch. Gott! Ikväll ska jag till Pålsträsk och mysa med Jessie. Film, mys, surr och godis! Måste säga att det här kommer att vara en helt perfekt helg ;)


Eftersom detta är en träningsblogg så kanske jag ska skriva lite om träningen också, haha. Jag har blivit så dålig på att uppdatera. Men tränar gör jag ju, även om ni inte kan läsa om det i samma utsträckning, haha. Igår tränades bröst, biceps och triceps på IKSU innan vi begav oss norrut. Det var ett helt okej pass och jag vaknade upp med en rejäl träningsvärk i bröstmusklerna idag. Gött! Idag blir det nog en vilodag, sedan fullt ös imorgon igen! Axlar och rygg väntar då. Me like! Har förresten börjat kunna gå som folk nu igen. Träningsvärken i insida lår var inte lätt igår alltså.. Kunde knappt röra mig! Men nu börjar det ordna upp sig och jag känner mig lite mindre som en pensionär ;P


Nu ska jag försöka börja med ett projekt! Observera "försöka"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0