Powerwalk i den klara morgonluften

Godmorgon! Imorse hade jag en sån där morgon då man bara vill ligga kvar under täcket liiiite längre. Man sover gott, sängen är mjuk och täcket är varmt. Men på något sätt tog jag mig upp ändå! Ut och iväg på morgonpromenad runt Yttertavle. Det blev en promenad på 45 minuter, som vanligt. Och det var riktigt skönt! Det märks att det är höst nu. Luften är riktigt kylig så här på morgnarna!

Nu ska jag kasta i mig lite frukost och sedan ta tag i dagen på riktigt. Dagens träning blir inte någon vanlig träning. Hehe. Jag och Jennie ska gå på bodycombat! Jag känner att det får räcka för idag. Kör ett styrkepass imorgon igen! :)



Kommentarer
Postat av: Christer

Vilken härlig bild

2011-10-03 @ 12:35:27
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0