The end

Det här kanske blir mitt allra sista inlägg i den här bloggen. Jag känner att motivationen börjar brista och mina inlägg är inte ens bra längre. Orkar inte ta nya bilder, osv. Så nu slutar jag blogga! Det är faktiskt en stor press att ha en blogg med hundratals läsare dagligen. Jag kommer förmodligen att sakna bloggandet och det kan hända att jag startar en ny blogg i framtiden, men tills vidare får ni klara er utan mig!

Det är mycket som har hänt senaste veckorna, vilket har fått mig att prioritera helt andra saker i livet.  Jag mår fruktansvärt bra och är riktigt lycklig. Jag har börjat leva för min egen skull och gör sådant som jag tycker är roligt! Jag tränar för att jag älskar det, men känner ändå att det blir en press att prestera bra och vara duktig jämt när jag bloggar om det. Nu är jag less på min prestationgångest och känner helt enkelt att jag prioriterar bort bloggandet ett tag för att slippa den pressen.

Kära vänner; träna hårt, skratta mycket, må bra och älska livet! Just like me!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tråkigt för oss, men förstår dig helt och fullt! Jag har varit med om samma som dig nyligen, att bryta upp, förutom "bad" som du skrev häromdagen, och hoppas jag kan känna likadant som dig snart!



Kram på dig och ta hand om dig!

2011-10-07 @ 14:44:09
URL: http://millbergskan.com
Postat av: Sara

Jag kmr att sakna din blogg jättemkt! Hoppas du börjar om att blogga :) Kram!

2011-10-07 @ 17:41:20
Postat av: Jenny

Usch fyfan så vidrigt! Vi var överens och är vänner, men det var ändå grymt jobbigt efter 5 år :/ men börjar bli bra nu iaf... Men inget man önskar att någon ska behöva genomgå.



Kommer sakna din blogg mycket som sagt, vill ju veta hur din träning går!



Kram!

2011-10-07 @ 18:59:55
URL: http://millbergskan.com
Postat av: Emma

Åh, vad tråkigt. Men strongt att kunna ta det beslutet, man måste ju tänka på sig själv och vad man mår bra av själv. Härligt att höra att du är lycklig och mår bra iaf. Lycka till med träningen i fortsättningen! =) Kram

2011-10-19 @ 10:58:47
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Tjusig bild! :)

2012-03-07 @ 19:12:25
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0