Bestämt mig

Nu har jag bestämt mig. Det blir ingen träning idag. Det är mest troligt en förkylning som lurar bakom hörnet och jag vill inte riskera något. Jag är alldeles för bra på att träna trots att jag är lite småkrasslig, vilket leder till att den där krassligheten aldrig går över. Idag blir det helt enkelt vilodag, och sen får vi se imorgon ifall förkylningen har brutit ut på riktigt.

Ägnar min tid åt att storstäda istället. Har redan hunnit dammsuga hela lägenheten, vilket faktiskt tar längre tid än man kan tro. Igår började jag städa en garderob, så fortsätter jag med det. Fem garderober ska städas. Fyra av dem har jag inte städat sedan jag flyttade hit för ett år sedan. Ooops!


Kommentarer
Postat av: vic

eller hur :D hihi, den är riktigt intressant!! vad pluggar du då? :)

2011-09-06 @ 11:43:59
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0