Dagens andra pass




Dagens ordinarie pass = bröst, biceps och triceps.
Det gick inte speciellt bra.. Gick rätt dåligt faktiskt! Men jag vet vad det beror på. Alltid bra att veta orsaken till varför det går dåligt! Men dåliga pass behövs också, för att man ska kunna uppskatta de bra! Så är det. Bara tänka positivt!

Middag har vi ätit hemma hos mina föräldrar. Pizza blev det! Inte ofta jag äter det faktiskt. Men det är gott ibland! Ikväll blir det ännu mer onyttigt. Vi har laddat upp med både godis och ostbågar. Passade på att handla det när vi var i Boden under eftermiddagen!

Jag funderar faktiskt på att ta tvådagarsvila nu. Totalvila från träningen lördag och söndag. Tror att min kropp behöver det. Har kört hårt i 6 dagar nu, haha. Så nu blir det mest troligt vila till måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0