Dagens pass!

Idag fick jag mig en ordentlig uppvärmning när jag  cyklade till gymmet i blåsten. Det gick riktigt tungt, haha. Väl framme fixade jag ett nytt IKSU-kort och körde ett riktigt bra pass. Vissa övningar gick bättre än andra, men så är det ju alltid. Det går i perioder liksom.


Så här såg dagens pass ut:

* T-bar row - 5 set
* Sittande rodd i cable - 5 set
* Latsdrag - 5 set
* Axelpress med hantlar - 5 set
* Drag mot hakan - 5 set
* Militärpress - 5 set
* Latsdrag i CC - 5 set

Väldans massa set alltså! Sista övningen blev en bonusövning eftersom jag hade kvar en massa tid. I vanliga fall försöker jag ligga kring 15 set per muskelgrupp när jag kör axlar och rygg. Man är rätt slutkörd efter det, om man tar i ordentligt kan jag lova ;) Men det är ju det som är meningen!

Jag hade bra tryck i musklerna idag. De där extra kolhydraterna i helgerna gör väl sitt, haha. Lite ådror visade sig också. I like it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0