Det kommande passet

På någon timme drar vi till gymmet. Jag ska köra ett tungt ben-/ländryggspass och Linus ska springa på löpband eller crosstrainer eller nåt. Vaddå ombytta roller? Vi är inte riktigt som andra tjejer och killar, haha.


Så här ska jag köra idag:

* Benböj i smith - 5 set
* Benpress - 5 set
* Marklyft - 5 set
* Legcurl - 5 set
* Benspark - 5 set

I vanliga fall brukar jag ALLTID köra bensparken före curlsen. Vet inte riktigt varför. Har liksom bara blivit en vana. Därför kör jag tvärtom idag. Lite variation liksom. Dessutom är det ju högreppare som gäller idag. 10-12 reps per set. Fokus på kontakt och brännande muskler ;)

Räknar med rejäl träningsvärk imorgon! Nice!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid bra med variation! Ja här är löven fortfarande gröna och har faktist varit riktigt varmt idag :)

2011-09-01 @ 21:23:16
URL: http://storblirliten.se
Postat av: Tobbe

Visst är det väl bästa belöningen man kan få, ordentlig jäkla träningsvärk! :)

Då känner man sig extra nöjd med sig själv.

2011-09-02 @ 10:21:35
URL: http://tobslife.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0