Detox-vecka

Efter att ha haft en semstervecka där dagarna flyter ihop och det är "lördag-varje-dag" så hamnar man snabbt i sockerfällan. Det blir något sött och sliskigt nästan varje dag och sötsuget ökar. Men jag ska ta mig ur sockerfällan nu genom att starta den här terminen med en mini-detox.

Under den här veckan blir det inget kaffe, inget socker och så rena matvaror som möjligt. Det allra svåraste blir nog kaffet. Direkt när jag kom in från min morgonpromenad vad jag på väg mot kaffebryggaren, haha. Liiite beroende av mitt morgonkaffe kanske? Men under den här veckan blir det te istället.



Kommentarer
Postat av: Inga

Håå va sugen man blev på citron nu då :o

2011-09-05 @ 08:45:37
URL: http://kovacevic.myshowroom.se
Postat av: KunnskapsrikTrening

Hei! Fin side :O)

2011-09-05 @ 09:19:58
URL: http://kunnskapsriktrening.com
Postat av: Emma

Den där jäkla sockenfällan.. Men det är bara att kämpa på! Jag har varit utan sötsaker i 5 veckor nu och det är knappt så att jag tänker på det längre. det är dom första 1-2 veckorna som är jobbiga.



Sv; Ja, den verkar ju otroligt praktisk! I alla fall dom gångerna som man inte orkar släpa med sig hela träningsväskan.. Haha kul att jag brukar köra på exakt samma stuk med grejerna i skåpet och nyckeln på en hårsnodd runt vattenflaskan..

2011-09-05 @ 12:58:19
URL: http://emmaeline.shapemeup.se
Postat av: Anonym

Jag känner verkligen igen mig där! Min största fälla är nog min varma kakao som jag tycker om så himla mycket. Har bestämt mig att byta ut den mot te nu ett tag.



SV: okej, tack så mycket! Ja, du kan nog ha rätt i det. Jag får nog se över schemat igen :)

2011-09-06 @ 07:01:16
Postat av: amanda

Jag känner verkligen igen mig där! Min största fälla är nog min varma kakao som jag tycker om så himla mycket. Har bestämt mig att byta ut den mot te nu ett tag.



SV: okej, tack så mycket! Ja, du kan nog ha rätt i det. Jag får nog se över schemat igen :)

2011-09-06 @ 07:02:14
URL: http://hurtbullen.shapemeup.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0