Do you believe in life after love?

Jag har aldrig känt mig så här stark och självsäker i hela mitt liv. Det är mycket som har hänt de senaste två veckorna. Jag har insett att jag klarar mig själv och att jag kan vara självständig. Jag behöver ingen man i mitt liv för att vara lycklig! Och jag behöver inte hans kärlek. Jag har massvis med kärlek runt omkring mig ändå. I själva verket har jag nog faktiskt känt mig så älskad som jag gör just nu. Jag har så otroligt underbara vänner finns där för mig i vått och torrt och ställer upp till 110%. Det är i såna här krissituationer som man verkligen märker hur många det är som bryr sig! Jag får så otroligt mycket stöd från alla håll. Till och med några av hans vänner har hört av sig till mig och står på min sida i det här.

After all is said and done, you're gonna be the lonely one.


Jag ser fram emot det här med spänning. Jag har inte levt som singel sedan jag var 17, så det är verkligen ett helt nytt liv som väntar. Ett liv fullt av möjligheter. Det är helt enkelt dags att vända blad och blicka framåt. Jag har nog känt mig rätt så bunden utan att jag själv har vetat om det. Nu känner jag bara en sån otrolig frihet - jag har livet framför mig och jag kan göra precis vad jag vill med det! Jag ska fokusera på att hitta tillbaka till mig själv och klara av att stå på egna ben. Jag ska leva mitt liv för min egen skull! Och vet ni en sak? Jag förtjänar att må bra!


Ett stort tack till alla fina människor som alltid finns där för mig! Jag är så obeskrivligt glad och tacksam över att jag har er i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: victor lindgren

jag står då på linus sida, för han spelar gitarr! ;-) skämtåsido kul att du mår bra, för det förtjänar vi alla.. ha det!

2011-09-27 @ 12:25:31
Postat av: anonym

Det kommer ju alltid något bra ur något dåligt, måste vara skönt att inte känna sig upphängd eller beroende av en annan person, speciellt en karl! Jag följer din blogg dagligen och jag hoppas verkligen du kommer ta dig igenom detta. Jag tänker på dig även om du inte vet vem jag är och vi har aldrig träffats så har vi nåt gemensamt.

2011-09-27 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0