Don´t stop me now

Tentan är skriven! Det gick skitdåligt, men ändå över förväntan. Hmm. Men det är så underbart skönt att slippa tänka på den mera nu! Blir det omtenta så är det ett senare bekymmer liksom. Men nu: FRIHET!

Efter tentan drog jag, Therese Mathilda och Emma ner till stan och shoppade loss på systemet. Jag är faktiskt supertaggad på fest nu! Det har jag inte varit på.. ett år? Men jag tror att den här kvällen kommer bli grym! Tentafest med underbara människor kan ju inte bli annat än bra ;)

Jag har även hunnit med ett gympass. Det var rätt kort men effektivt! Ben och ländrygg tränades. Dock blev det varken benböj eller benpress.. Vet inte varför. Jag kände inte för det. Skärpning på den fronten, det är viktiga övningar ju! Det som kördes var benspark, lårcurl, adductor, abductor, vadpress och rygglyft. Gött! Helt "lagom" pass att kickstarta tentafriheten med ;)

Just nu känner jag mig så otroligt lycklig. Helt sjukt. Inget mer tentaplugg! High on life, oh yeees! Det känns som att ingenting kan stoppa mig nu ;)



Kommentarer
Postat av: Johanna

High on life: http://www.youtube.com/watch?v=eJh6GauuHZA Passade bra in, haha ;D



Puss på dig! <3

2011-09-28 @ 20:21:27
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0