Från noll till hundra

Den där förkylningen var mest troligt bara allergi, för den var över på någon timme. Istället för att bli en soffdag framför TV och dator (vilket jag avskyr) så har det här blivit en dag full av roliga aktiviteter. Först en heldag i Luleå. Vi följde med mamma och syrran eftersom de skulle in till stan och shoppa. Jag shoppade diskmedel, kryddor och eluttag!

Nu har vi precis landat hemma hos Linus. Han ska bjuda mig på bio och efter det ska vi spela poker hos Mange. Massa trevligt på gång alltså! Dock ingen träning idag. Fytusan vad tråkigt det är med vilohelg ;)


Kommentarer
Postat av: klara

Ha ha jag vet vad du menar. Vila är tråkigt men ack så nödvändigt :)

2011-09-03 @ 21:08:49
URL: http://www.lovewater.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0