I'm fine!

Jag har haft en toppenbra hittills och dagen har bara börjat! Klockan åtta började jag kolla lite inför tentan på onsdag, sedan for jag ut till byn med Johanna. Nu har jag precis kommit hem från gymmet där jag har kört ett träningspass med Christoffer. Och det var så sjuuukt roligt! Jag har varit rätt off på träningsfronten senaste veckan så det var helt underbart att träna idag. Det var längesedan jag var så glad. Träning och en underbar vän som jag kan prata med allt om. Kan det bli bättre liksom? :) Passet var väldigt ostrukturerat. Körde lite på måfå bara. Testade lite och gjorde precis det jag kände för. Ingen press på att jag ska bli starkare eller bättre, utan bara för att det var roligt. Kanske får ta och köra ett par till såna pass nu de kommande dagarna, sedan ta tag i det på riktigt efter tentan. låter som en bra plan tycker jag!

Vet ni en sak.. Jag mår fruktansvärt bra just nu! Jag känner en sån otrolig lättnad och frihet att jag knappt fattar det själv. Idag märkte jag en sak som skrämmer mig en aning.. Jag har inte varit så här lycklig på evigheter!



Kommentarer
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan!

Är du sugen på en ny design/ header?, proffsigt gjord i Photoshop CS5 kolla då in på detta!

http://fridabladhryden.blogg.se/2011/august/ang-design.html#comment

puss!

2011-09-25 @ 02:28:55
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0