Inte okej!

Vill ni veta något som är lite mindre bra? Under de här senaste två veckorna har jag gått ner 3,5 kg. Tre och ett halvt kilo. Vad hände där liksom? Jag har ju ändå ätit riktigt bra. Men jag har inte tränat så mycket som jag brukar. Slutsats av det; alla mina muskler är borta!

Känns inte helt optimalt för mitt bulkande haha. Men förhoppningsvis kommer det är ordna upp sig! Nu ska jag ta tag i träningen på allvar. Så mina tappade muskler ska komma tillbaka lika fort! Kul att ha något att kämpa för. Jag ska nog passa på att skriva en lista med lite delmål för träningen också. Har inte haft någon sen i somras, så det är hög tid att sätta upp nya mål. Sånt som jag ska uppnå innan jul kanske? Och fixar jag dem så kan jag ju ge mig själv nån riktigt grym julklapp för att jag kämpat på så bra ;)


Men jaa, tips till alla som vill tappa alla muskler; bad break-up.



Kommentarer
Postat av: Emelie

hejsan, var med och svara på min fråga "vad tycker du om..."? :)

2011-09-28 @ 17:36:28
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0