Livet är fullt av möjligheter!


Gammal bild på finaste gänget!


Godmorgon! Jag hade en helt underbar kväll med bästa vännerna igår!
Massa prat och skratt och trevligheter! Men behöver alkohol för att ha roligt liksom? ;)

Dessvärre hade jag väldigt svårt för att somna sen. Jag hade på mig liiiite parfym igår och jag är allergisk mot parfym - smart brud! Inte lätt att somna när man är allergisk mot sig själv, hehe. Täppt i näsan osv. Men det ordnade upp sig där på morgonkvisten!

När jag vaknade kände jag något helt underbart - träningsvärk i biceps! Wooooow. Ni som följer min blogg vet hur mycket jag får kämpa för att bygga biceps och att jag ALDRIG från träningsvärk i dessa muskler, hur mycket jag än kämpar och hur slutkörda de än är. Igår körde jag typ 1 halvdant set med skivstångscurls bara för att prova på och tjoff! Träningsvärk! Livet är bra skumt ibland ;) Men jag klagar inte! Träningsvärk är alltid trevligt!

Idag lutar det åt ett benpass. Men jag blev lite tveksam nu.. Jag menar ifall jag har så här mycket träningsvärk efter ett set curls, hur mycket kommer jag inte då att ha efter ett redigt benpass? Well well.

Jag vet inte riktigt ifall jag ska fara hem ikväll eller imorgonbitti. Jag befinner mig ju hemma hos mina föräldrar i helgen, och börjar sakna min egen säng. Jag har inte ens kvar mitt flickrum här, haha. Men samtidigt är det ju rätt mysigt med sällskap, och ifall jag kör imorgonbitti slipper jag köra i mörker.. Tål att funderas över! Nu är det i alla fall hög tid att ta tag i tentapluggandet och hoppas på att jag lär mig något denna dag!



Livet är fullt av möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0