Sunny day!





Jag hade supermysigt sällskap här igår! Linus, mamma och Lina var förbi på besök över dagen. Vi gick på stan, spelade yatzy och myste. Synd bara att de blev tvugna att fara hem igårkväll. De hade gärna fått bo hos mig i några veckor, haha ;)

Imorse hade jag också besök! Morfar och hans fru har varit på bilsemester i södra Sverige, så det passade på att häsla på mig nu på vägen upp. Trevligt! Tycker om att ha sällskap. Blir lätt lite ensamt att bo så här långt utanför stan!

När morfar och Eivor körde vidare cyklade jag till ett naturreservat som bara ligger ett par kilometer från mig. Vi ska göra ett marknadsföringsprojekt om det, så jag for dit och gjorde lite research. Kikade lite, tog lite bilder osv. Var borta i en och en halv timme och promenerade i skogen. Hur mycket som helst! Det borde man helt klart göra oftare! Man får så mycket positiv energi av att vistas ute i solen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0