Sysselsättning

För någon timme sedan kom jag hem till Umeå. Skönt att vara hemma, men jag saknar min älskling så otroligt mycket. Det spelar ingen roll ifall vi ska vara ifrån varandra i ett dygn eller 20, det kommer alltid tårar när vi ska skiljas åt. Vill inte vara utan honom en enda sekund! Tur att jag i alla fall har delar av familjen med mig - våran fiiina kisse Dio. Mysigt med sällskap!


Myspojken!

För att inte behöva tänka så mycket har jag sysselsatt mig med att packa upp en massa grejer, koka ägg och göra egen sylt. (Japp, jag gör sylt själv. Jag är en äkta norrlänning!). Hur jag gör min sylt kan ni läsa här: Tips: Nyttigare sylt!  . Idag gjordes sylten på jordgubbar och hallon. Riktigt god kombination tycker jag!




Kommentarer
Postat av: SuperSHEro

Boxjumps är jämfotahopp upp på en låda, eller i mitt fall, en bänk. Kanske borde skriva benchjumps? ;)

2011-09-04 @ 22:02:55
URL: http://Supershero.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0