Tisdagmorgon!

Imorse gick jag ut på min morgonpromenad! Inget regn, men lite halvdåligt väder ändå. Men det gör ju ingenting! Så länge jag får promenera utan att bli blöt så är jag nöjd! 45 minuter blev det. Den vanliga rundan alltså. Riktigt skönt! Men jag måste rkänna en sak.. Jag längtar nääästan lite till vintern. För snöar det en morgon kan jag promenera ändå, regnar det skippar jag min morgonpromenad eftersom jag inte vill bli blöt. Men å andra sidan.. det är mörkt och kallt på vintern. Inte så mysigt det heller ;)

Idag ska jag iväg på föreläsning och sedan ska jag till gymmet. Min träningsmotivation kom faktiskt tillbaka litegrann igår under eftermiddagen då träningvärken i brösten kom smygandes. Finns nog ingen bättre motivation till att fortsätta än när man har träningsvärk! Då vill man bara ha mer, haha. Och mer ska det bli! Jag har bara inte kommit igång på riktigt efter förkylningen.

Idag ska jag träna ben och ländrygg. Eventuellt lite mage också, ifall jag hinner med det. Annars är det de vanliga övningarna; benpress, marklyft, benspark, legcurl. 5 set & 5 reps på varje! Tungt och bra! :)



Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE

Vilken fin bild :)



Kika in mina pågående tävlingar här: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

2011-09-13 @ 21:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0