Tentafest

Hade en helgrym kväll igår! Det var riiiktigt längesen jag var taggad på fest, men nu har suget kommit tillbaka litegrann. Bra? Haha, beror på hur man ser det.

Kvällen började med tentafest hos Therse och Josefine. Det blev ölspel och trevligheter med mina underbara klasskompisar. Sedan gick vi ut på NH, träffade några nollor och levde livet, haha. Mina byxor lyckades spricka där nån gång också. Sedan hade jag mysigt sovsällskap också! Nu har jag alldeles nyss kommit hem.

Jag har faktiskt handlat lite bakismat idag, hehe. Jag är inte bakis. Dricker aldrig så pass mycket att jag blir det. Men det hör väl som till att flotta lite dagen efter en fest? Eller hur? ;) Dagen ska spenderas i soffan. Ska mysa med Dio och göra så liiite som möjligt. Hade planer på att börja skriva lite på ett par projekt vi har på gång, men jag känner att en helledig dag kan behövas. Inga krav och inga måsten liksom! :)
















Kommentarer
Postat av: Jessika - Gift & Gravid ♥

Vem har du sovit med? ;)

2011-09-29 @ 18:15:28
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0