Gott mellis

Nu har jag kommit hem från skolan. Är hungrig! Blev ju frukost vid tio, därför inte någon lunch innan skolan halv tolv. Så n har jag gjort ett supergott mellis som jag tänkte dela med mig av :)

* Skär ett äpple i små, tunna skivor
* Strö över kanel (eller annan krydda om du hellre vill det. Eller ingen krydda alls om du inte vill ha nån ;P)
* Ta ungefär en matsked honung och ringla över äpplena
* Värm i ugnen eller mikron (kör oftast på micron eftersom det går snabbare. Ca 1 min)
* Ät tillsammans med vaniljyoghurt eller kesella. Eller liknande. Har man det som efterrätt går det alldeles utmärkt med vaniljglass.
* Klart! Superenkelt och supergott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0