Jag gillar mat!

Guud vad jag har ätit idag! Först frukost och mellis innan vi for på paltkalas i stugan, vilket är en årlig tradition där släkten på min pappas sida träffas. Där blev det palttävlig och jag lyckades få ner 4,5 paltar vilket ledde till en delad andraplats. Helt okej ;) Sedan efterrätt på det. Det fanns massor av tårtor och pajer att välja mellan, så även om man bara tar en liiiten bit av allt gott så blir det massor i slutändan, haha. Hyfsat proppmätt var jag ju efter det! Sedan hann vi knappt smälta efterätten innan vi for till Jess&Wille för att grilla med dem. På något konstigt vis lyckades jag och Linus ändå äta en hel fläskfilé tillsammans med diverse tillbehör. Sedan fruktsallad med kesella till efterrätt. Hmm, jag tror att någon kommer att vara bakis på kolhydrater imorgon ;)

Jag gillar att äta. Älskar mat! Och jag äter hur mycket som helst, men det brukar vara mer utspritt på flera mindre mål under dagen. Idag har det varit få stora mål istället. Funkar ibland, men jag gillar mina mellanmål som har blivit totalt uteslutna idag eftersom magen varit för full.



Kommentarer
Postat av: elin

har en fråga om träning :) hur gör man för att bli av med fett på armarna? :) genom träning då.. ;p

2011-07-10 @ 01:24:10
URL: http://estaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0